Contact

Ons kantoor is momenteel gesloten tot en met 28 december. Toegestuurde e-mail berichten worden wel gelezen, maar mogelijk niet direct of binnen een werkdag beantwoord. Toegestuurde activeringen of -reserveringsvouchers zullen na 28 december 2018 weer in behandeling worden genomen.

Heeft u nog vragen?
Kijk svp eerst bij Vraag & Antwoord, aangezien de meeste vragen en antwoorden hier reeds staan vermeld.

Staat uw vraag er niet bij?
Stuur dan een e-mail naar info@vimas.nl.
U ontvangt dan van ons zo spoedig mogelijk een antwoord via de mail of telefonisch.

Kan ik toch telefonisch geholpen worden?
Omdat we geen telefonische helpdesk hebben, is er geen telefoonnummer waar u ons op kan bereiken. Als onze expert ervaart dat telefonisch contact noodzakelijk is voor het oplossen/beantwoorden van uw vraag, dan neemt onze expert met u contact op. Hierdoor hoeft u niet naar een duur 0900 nummer te bellen en staat u niet in de wachtrij, maar krijgt u meteen een van onze medewerkers te spreken.

VIMAS BV, Vacation & Incentive Marketing Services, Postbus 2670, 3800 GEĀ  Amersfoort.
Ons kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag, tijdens kantooruren.
In de zomer- alsmede in de kerstvakantie is ons kantoor twee weken gesloten, en kunnen toegestuurde aanvragen niet in behandeling worden genomen.